Sdružení má za cíl znovu postavit úzkorozchodnou železniční trať uprostřed Saského Švýcarska, která byla po roce 1951 kompletně zlikvidována. V roce 2011 byla zatím dokončena kolejiště ve stanici Lohsdorf. V rámci nádražních slavností v roce 2011 po 60 letech opět vyjel historický vlak vypůjčený ze společnosti SOEG v Žitavě. Vlaková souprava byla sestavena z lokomotivy typu IV K ev. č. 145 a jediného vagónu ev. č. 651 k. V roce 2013 byly v rámci nádražních slavností k vidění další novinky. Mimo rekonstrukčních prací nabízí sdružení zájemcům i organizované pěší túry po okolí a po bývalé trase, aby návštěvníci viděli soulad železnice a krajiny. Od května do října je stanice Lohsdorf o víkendech mezi 10 a 12 hodinou otevřena pro zájemce.
Parní lokomotivy
Sächsische IV K
Nejvystavovanější lokomotivní třídou saských úzkorozchodných drah je Saská IV K.
99 585 Sächsische Maschinenfabrik Chemnitz vormals Richard Hartmann, Baujahr 1912
Dieselové lokomotivy
V10C Baujahr 1964, ex Stahlwerk Unterwellenborn
Wagen
DRG K2009 Zugführerwagen, Baujahr 1899, betriebsfähig aufgearbeitet
DRG K1616 Reisezugwagen, Baujahr 1890, wird derzeit betriebsfähig aufgearbeitet
Güterwagen
DRG K3028 (GGw 97-12-32) gedeckter Güterwagen, Baujahr 1918, wird derzeit betriebsfähig aufgearbeitet
Další vozy jsou v současné době renovovány.